.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رهبري، شايسته‌ترين فرد براي اداره كشور

نماينده ولي فقيه بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان مازندران گفت : « شايسته ترين فرد براي رهبري و اداره مملكت امام خامنه اي ( مدظله ) مي باشد. »

نماينده ولي فقيه در بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان مازندران ، در مراسم گراميداشت ايام شعبانيه گفت :‌ در حال حاضر شايسته ترين فرد براي اداره مملكت امام خامنه اي ( مدظله ) مي باشد.

وي گفت : حضرت ابوالفضل العباس را مي توان نمونه كاملي از ايثارگري و پاسداري از ولايت دانست كه با از دست دادن دو دست و چشم و اعضاي ديگر بدن تا آخرين نفس براي دفاع از آرمانهاي اسلامي و ولي و سرور خويش جانفشاني كرد .

حجه الاسلام و المسلمين باقر زاده هدف از آفرينش انسان را هدايت دانست و گفت : در قاموس اسلام خداوند عالم را آفريده هدف از آفرينش عالم را هدايت خواند و كساني كه به كمال رسيدند پيروز هستند .

عضو اصلي شوراي فرهنگي بنياد مسكن انقلاب اسلامي كشور هدف همه انبياء را هدايت خواند و گفت : هدف همه انبياء اين است كه انسان هدايت پيدا كند و گمراه نشود و صراط مستقيم يعني راهي كه انسان گم نشود و خدا را پيدا كند و آن چيزي كه به انسان عظمت مي دهد كيفيت عمر است نه كميت .

وي بسياري از ناهنجاريهاي جامعه را عدم شناخت ابعاد شخصيتي ائمه اطهار دانست و خاطر نشان كرد : اگر ما نتوانستيم سيد الشهداء و امام زين العابدين و ائمه را بشناسيم دشمن به سراغ ما مي آيد و روزگار ما را سياه مي كند.

حجه الاسلام باقرزاده مشكل دشمنان اسلام را هاديان دين خواند و گفت : دشمن ما با هاديان دين مخالف است و ما اعتقادمان اين است كه بايد كرامت امت اسلامي حفظ شود .

وي حفظ وحدت حول ولايت را بسيار ضروري دانست و خاطر نشان كرد :‌ در حال حاضر اسلام اصل است و خطري كه بعد از رحلت پيامبر پيش آمد هم همين بود .

در پايان مراسم از كاركنان جانباز بنياد مسكن انقلاب اسلامي جنگ تحميلي با اهداي جوايزي تقدير شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.099 seconds.